باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها

انتشار تصویر بالگرد ساقط شده حامل سلاح برای داعش در عراق

تصویر بالگرد حامل سلاح برای داعش(متعلق به ائتلاف ضدداعش!)، که نیروهای «الحشد الشعبی» عراق در غرب منطقه البغدادی ساقط کردند، منتشر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای مقاومت مردمی عراق موسوم به «الحشد الشعبی» روز پنجشنبه یک فروند بالگرد آمریکایی را در غرب منطقه البغدادی استان الانبار که قصد کمک رساندن به نیروهای داعش را داشت مورد هدف قرار دادند و ساقط کردند.

هفته گذشته نیز، «حاکم الزاملی» رئیس کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق اعلام کرد بالگردهای وابسته به «ائتلاف» ضد داعش در جنوب «تکریت» برای عناصر داعش سلاح و مواد غذایی پرتاب می‌کنند.

الزاملی تصریح کرد که اسناد و تصاویری هست که نشان می‌دهد که بالگردهای آپاچی آمریکا برای گروهک تروریستی داعش مواد غذایی و اسلاحه پرتاب می‌کنند.


تصویر گرفته شده از روی فیلم ضبط شده از بالگرد آمریکایی - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931209001132#sthash.h36uf1MC.dpuf

 

پیش از این و در تاریخ 27 بهمن ماه گذشته، گردان‌های حزب‌الله در عراق تصاویری از یک ویدئو، منتشر کردند که نشان می‌داد بالگرد‌ی آمریکایی با پرواز در ارتفاع کم در منطقه «الآبار» که محل استقرار عناصر گروهک تروریستی داعش در شرق فلوجه است برای تروریست‌های داعشی مهمات ارسال می‌کند.

امریکایی ها همیشه ریاکار دروغگو و عهد شکن هستند


تصویر گرفته شده از روی فیلم ضبط شده از بالگرد آمریکایی


آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو                                   خون جوانان ما، می‌چکد از چنگ تو

 شنیدن سرود از آپارات

آیا تاسیس و حمایت غرب از داعش، انتقام سخت از بیداری اسلامی نیست؟

باز هم مثل گذشته ها ،معلوم شد انقلاب اسلامی ببرکت رهبری قوی و الهی امام امت و امام خامنه ای ، از ابتدا ،امریکا را خوب شناخته است و این امریکای جهانخوار و جانی همان امریکای 36 سال پیش است ولی چرا عده ای نادان و جاهل و یا عده ای سر سپرده یا خواب زده تلاش می کنند امریکا را تطهیر کنند و بگویند این امریکا با آن امریکای 36 سال پیش فرق می کند و شعارهای انقلابی را تخطئه کنند؟ این افراد ،باید به تغییرات خود در گذر زمان و یا عدم درک صحیح خود از صحنه بین المللی منصفانه بیاندیشند.
البته برخی نیز همچنان آمریکا را شیطان بزرگ می دانند ولی بعلت ضعف دشمن شناختی ،گمان دارند عهد و پیمان با امریکا قابل اعتماد است که مطمئنا، زمان نشان خواهد داد در اشتباه ساده انگارانه و توهم هستند و به فرصت اندک خود برای تقویت اتحادو برادری و تقویت و عمران داخلی کم اعتنایی می کنند.
امریکا همان امریکای 1332 و همان امریکای 1357 و همان امریکای کودتای نوژه و همان امریکای 8 سال جنگ ویرانگر و همان امریکای تحریم کننده یزیدی است و امریکا در واقع همان استعمار پیر چند صد ساله بریتانیاست که قرنهاست ،بشریت رابه بردگی گرفته اند.
پس کی بیدار می شویم؟

گندم از گندم بروید جو ز جو


امریکا همان اصل بد و گیاهی است که از تخم شیطان روییده که با هیچ باغبانی و سمپاشی اصلاح نخواهد شد زیرا که پایه و اساس بنای استعمار غرب بر ظلم و بی عدالتی و قدرت طلبی ضد اخلاق بنا نهاده شده و هر قدر هم تلاش شود نمی تواد دیوار کج را راست نمود چون خشت اول را معمار کج نهاده.

خشت اول چون نهد معمار کج - تا ثریا می رود دیوار کج.
این بینش حاصل صدها سال زخم از این دول مستکبر است و هرگز نمی توان نام بد بینی بر روی آن گذاشت بلکه این یک نگاه حقیقت بینی به سیستمی فاسد ،اصلاح نشدنی و ریشه دار است.

اصل بد نیکو نگردد زانکه بنیادش بد است - تربیت نا اهل را چون گردکان بر گنبد است (سعدی)

فاعتبروا یا اولی الابصار

منبع گزارش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی