باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها

برادران اهل سنت باید با هوشیاری و شناخت صحیح از مذهب تشیع اجازه سوء استفاده دشمنان اسلام را برای ایجاد تفرقه ساختگی و نفرت اسلامی ندهند

در مقاله زیر درد و دلهای یکی از برادران اهل سنت را می خوانیم که هشداری است به تمام مسلمانان که از خواب غفلت بیدار شوند و خود را از  دامی که دشمنان اسلام برای نابودی اسلام بدست مسلمانان و تکفیر یکدیگر پهن کرده اند نجات دهند.

ندای وحدت اسلامی یک شعار نیست بلکه واقعیتی فقهی عملی اجتماعی سیاسی فرهنگی است و نه تنها برای امروزبشر بلکه اصلی اسلامی است که با تولداسلام پایه ریزی شده ومخالفان این وحدت قطعا یا اسلام را نمی شناسند و یا در مسلمانی خود گرفتار هوسهای شیطانی هستند.

این مساله آنقدر مهم است که بسیاری از بزرگان اهل سنت و تشیع بر آن صحه گذاشته اند و حتی شخصیتهای برجسته اهل سنت مانند شیخ شلتوت شیعه را از مذاهب صحیحی بر شمرده که اهل سنت می توانند براحتی به آن بگروند و اعمالشان را طبق مذهب شیعه اثنی عشری انجام دهند و در این صورت اعمالشان نیز مقبول درگاه الهی است.

علمای تشیع نیز  در عصر حاضر و گذشته همیشه اهل سنت را جزء مسلمانان قلمداد نموده اند و تاکید ات فراوان حضرت امام خمینی ره و امام خامنه ای حفظه الله مبنی بر وحدت و احترام مذاهب اسلامی به یکدیگر ،گویای اهمیت فراوان این مساله است.

به گزارش«شیعه نیوز»، فواد هاشم، روزنامه‌نگار سنی کویتی در یادداشتی به نقد رفتارها و کارهای اهل تسنن می‌پردازد. ما مسلمانان اهل تسنن چیزی نداریم به جهان و انسانیت و باقی طوایف جز کشتن و خونریزی ارائه دهیم.

شرق و غرب دنیا از تروریسم اسلامی سنی می نالند و خواستار ایجاد پیمان بین المللی برای مبارزه با این تروریسم هستند.


نگاهی به تاریخ بیندازید، ببینید حال و احوال جهان و طوایف چگونه است، آیا پیروان دین یا مذهبی را در سراسر دنیا سراغ دارید که معتقد باشند اگر ده ها نفر از افراد بی گناه زن و مردم و کودک را کشتید به بهشت می روید، غیر از اهل تسنن؟


آیا از یهودی یا مسیحی یا بودیایی یا هندو یا ملحد، یا هر دین دیگری که سراغ دارید، شنیده اید که بگوید در میان نمازگزاران در مسجد یا کنیسه یا معبد عملیات انفجاری انجام دهید؟


آیا طایفه ای به جز اسلام سنی سراغ دارید که معتقد به کشتار دسته جمعی مردم از فقیر و کسبه و زن و کودک باشد و بگوید این کار را برای تقرب به درگاه الهی یا رفتن به بهشت انجام دهید؟


آیا در این دنیا کسی را سراغ دارید جز مسلمانان اهل تسنن که بخواهند به چنین خدایی نزدیک شوند؟!!


خواهش می کنم نگویید که این آدم های ناهنجار نمایندگان اهل تسنن نیستند.

مطالعه ادامه مقاله 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۹

نظرات  (۱)

ماشالله در جهان اسلام مذاهب بخون همدیگر تشنه هستند و توهین و هتک حرمت مذاهب از همدیگر یک ریشه تاریخی دارد و همه مذاهب فکر میکنند حق مطلق هستند و دیگران باطل. صفر و یک قانون اول آخر در مذاهب اسلامی است. جدیدا هم خونریزی و توهین به مقدسات همدیگر وارد مرحله جدید شده است و حتی اماکن مقدس و متبرک بعد از 1400 سال احترام همه مذاهب هدف حملات کور کورانه شده اند. البته این اماکن وجه المعامله میشوند برای خلاف و دیگر مذاهب هم به آنها بی احترامی میکنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی