باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

شیوه عملیاتی داعش بسیار شبیه شیوه های جنگ روانی مغول هاست و احتمالا از همان روش برای جنایاتشان استفاده می کنند.
اگر از تاریخ با اطلاع باشید می بینید که مغولها گرچه جنگجویان ماهری بودند ولی آنقدر قدرتمند نبودند که نیمی از دنیا را به آتش بکشند ولی این کار را کردند و خسارات عظیمی به کل تاریخ بشریت وارد کردند.




شیوه این جنگجویان، آنگونه که گفته شده اینگونه بوده که قبل از اینکه جایی را تصرف کنند مزدوران خود را به شهرهای مورد نظر ارسال می کردند و چنان رعب و وحشتی از خود در مردم ایجاد می کردند که بدون اینکه جنگی صورت بگیرد مردم اعتماد به نفس خود را از دست داده وخود را می باختند این افراد با سخنان غلو آمیز از قدرت مغول ها و ترساندن مردم و ساختن داستانهایی از قدرتنمایی و وحشیگریهای آنها اعتماد بنفس و انگیزه مقابله را سست می کردند بطوریکه در هنگام جنگ هم براحتی نیروهای دفاعی متلاشی می شدند و شاید حتی نیروهای مقابل مغولان بسیار هم بیشتر و قوی تر بوده اند اما باز هم شکست می خوردند.
شما اگر دقت کنید شیوه جنگی وحوش داعش دقیقا همین شیوه روانی است که به کمک تمام قد شبکه های ماهواره ای و اینترتی صهیونیستی و به مدد اخلاص ترکیه برای داعش و برخی دولتهای ننگین این منطقه و پولهای مفت و پخش کلیپهای وحشی گری خود در اینترنت چنان وحشتی در مردم منطقه ایجاد می کنند که مثلا برای نمونه پایگاه نیروی هوایی موصل با حمله صد نفر تروریست داعش سقوط می کند و 1700 نفر نیروهای آن یعنی 17 برابر آنها؛ تقریبا همه قتل عام می شوند.

همه اینها در حالی است که نیروهای داعش افرادی ترسو و بزدل ،مزدور و جیره خوار غرب و عمال فاسد منطقه ای آن،فاسد العقده ،فاسق و شهوتران و بسیاری از آنها مفسد جنسی هستند .این جنایتکاران بی آبرو براحتی بزرگترین فسق و فجور که از واضحات محرمات اسلامی است مثل زنا و آلودگی های دیگر را مرتکب می شوند ؛ براحتی انسانهای مظلوم و بی دفاع را قتل عام کرده و مثل گوسفند ذبح می کنند اما نکته اینجاست که تمام این جنایات در حق افراد بی دفاع است اما وقتی با دفاع غیرتمندانه مردان و زنان مومن و شرافتمند مواجه می شوند به هیچ وجهی قدرت تحرک و پیروزی ندارند.

برای نمونه شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا در سوریه هستند که سه سال است در محاصره این تروریستها هستند و با وجود نبود امکانات هرگز تروریستهای جنایتکار نتوانسته اند بر آنها پیروز شوند در آمرلی حدود هشتاد روز مردان و زنان غیرتمند مقابل داعش ایستادند و داعشی ها هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند و سرانجام محاصره شکسته شد در کوبانی امروز داعش مانند حماری که در گل گیر کرده رسوا و بی آبرو شده چرا که مقاومت مردان و شیر زنان آمرلی آنها را به عقب رانده و افسانه شکست ناپذری آنها فرو ریخته همانطور که حزب الله لبنان ارتش پوشالی شکست ناپذیر اسرائیل را درمانده و فراری کرد و گنبد آهنین آنها را از تارعنکبوت بی ارزشتر نمود.

بی شک اگر تفکر مقاومت و دفاع قهرمانانه جهبه مقاومت و درسهای عبرت انگیز انقلاب ایران و دفاع مقدس 8 ساله نبود شاید امروز سرنوشت منطقه طور دیگری بود.

فلسفه مقاومت بازگشت ملتها به خودی خود و اعتماد به قدرت الهی و قدرت ایمان و بی توجهی به قدرتهای پوشالی دنیا است مقاومتی که به فرمایش صریح قرآن اگر همراه با صبر باشد پیروزی قطعی را به همراه خواهد آورد:

کَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثیرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ وَ اللَّهُ مَعَ الصَّابِرینَ

خداوند متعال در سوره انفال آیه 65 سری از اسرار الهی از مقاومت اهل ایمان را آشکار می فرماید که :

یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ حَرِّضِ الْمُؤْمِنِینَ عَلَی الْقِتَالِ إِن یَکُن مِّنکُمْ عِشْرُونَ صَابِرُونَ یَغْلِبُواْ مِئَتَیْنِ وَإِن یَکُن مِّنکُم مِّئَةٌ یَغْلِبُواْ أَلْفًا مِّنَ الَّذِینَ کَفَرُواْ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لاَّ یَفْقَهُونَ»

ای پیامبر! مؤمنان را به جنگ (با دشمن) تشویق کن! هرگاه بیست نفر با استقامت از شما باشند، بر دویست نفر غلبه می‌کنند؛ و اگر صد نفر باشند، بر هزار نفر از کسانی که کافر شدند، پیروز می‌گردند؛ چرا که آنها گروهی هستند که نمی‌فهمند!
تنها کسانی می توانند در مقابل این جانوران درنده بایستند که از نیروی ایمان بهره مند باشند و هرگز از تبلیغات روانی این هندوانه های پوچ ابوجهل نترسند .
همین جنگ روانی بود که حدود نیمی از عراق را به زانو درآورد اما وقتی کار به حمایت ایران و نعره حیدری شیر مردان شیعه رسید داعشیان و حامیانشان مثل حمار در گل گیر کرده اند و البته پیروزی با اهل ایمان است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی