باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


هر چند اغلب جهان اسلام و برادران اهل سنت طالب حق و عدالت و برادری هستند اما معدود جاهلان مزدور در میان برخی مسلمین همچون فضله ای که در میان طعامی پاکیزه موجب آلودگی کل مجموعه می شود در حال تباهی جهان اسلام هستند این افراد مزد بگیر و نفوذی صهیونیست که متاسفانه عده ای از اهل سنت را فریب داده اند در حال نشر تفکرات قوم گرایانه طایفه گری نژاد پرستی عرب پرستی قریش پرستی صحابه پرستی و کنار گذاشتن تمام نشانه های اسلامی حتی آثار رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم هستند و در حال رسوخ افکار صددرصد مخالف اسلام و توحش بسیار بدتر از طاغوت جاهلیت قبل از اسلام و مغول در جهت تنفر جهانی از اسلام هستند .

در واقع از خواب بیدار کردن برخی از خائنان اهل سنت و پاسخگویی به ایرادها و بهانه های بچه گانه و بنی اسرائیلی آنها، از قدرت بشری خارج است هر چند بسیاری از برادران اهل سنت موافق خیانتکاران نیستند ولی چون بسیاری از آنها با این خیانتکاران مخالفت نمی کنند خائنان میدان تاخت و تاز را آماده می بینند.

اتفاقاتی مانند سقوط موصل و الانبار در عراق فی الواقع شکست بسیاری از انقلابهای مردمی را تداعی می کند که اگر شکست نمی خوردند امروز عراق و جهان اسلام در اوج شکوفایی و قدرت اسلامی بودند.

خیانتی که سرچشمه آن نفوذ شیاطین متظاهر به اسلام در جوامع اسلامی و نفوذ اندیشه های تفرقه افکن و مخرب و همراه کردن افراد بی اطلاع و غافل و ایجاد موج کاذب علیه اتحاد اسلامی و حمله به نمادهای اتحاد اسلامی و سرنگونی تمدن اسلامی در مقابل تمدن صلیبی و صهیونیزم بین الملل است این خائنان سرسپرده با بازی با اعتقادات اسلامی و بافتن تفکرات کج و شرم آور ضد قرآن و پیامبر و خرج پولهای باد آورده جاهلان را همراه خود کرده و دنیای اسلام را به تفرقه و تشت می کشند و راه دشمن را برای تضعیف و توقف و عقبگرد جهان اسلام هموار ساخته و زمینه استعمار اقتصادی و سیاسی بر مقدرات مسلمین و اقتصاد و معادن عظیم جهان اسلام را فراهم می کنند.

فقط کافی است به این نکته فکر کنید کنید که نتیجه تفکرات خصمانه و شیطانی داعش القاعده طالبان و وهابیت و بهائیت برای جهان اسلام چه بوده و چه خواهد بود ؟

آیا غیر از تفرقه و تسلیم مقابل غرب و ساخت و پاخت پنهانی با صهیونیزم و امریکا چیز دیگری به ارمغان آورده اند؟

مردم عراق بدانند اگر فقط به دستوران قطعی قرآن عمل کنند پیروزی در انتظار آنهاست.

اولا هیچ نژاد و قومی چه عرب و چه عجم و چه ترکمن و کرد و ... بر دیگری برتر نیست و اینقدر تحت تاثیر نژاد پرستان عربی قرار نگیرند و اینقدر عرب عرب نکنند خصوصا با برادران ایرانی خود لجبازی نکنند ان اکرمکم عندالله اتقاکم

دوما طبق فرمایش قرآن نباید به دشمنان اسلام مانند امریکا و غرب و مزدوران آنها در منطقه اعتماد کنند بلکه باید به برادران صادق الوعد و صادق القول و صادق العمل خود در محور مقاومت و ایران اسلامی که دلسوز جهان اسلامند اعتماد کنند و نباید با دست خود امریکا و صهیونیست را بر امور اهل سنت و شیعه مسلط کنند امریکا و غرب هیچگاه دوست اهل سنت نیستند بلکه از سنی برای تضعیف شیعه و سپس ضعف جهان اسلام و در نتیجه استعمار معادن کشورهای اسلامی استفاده 

می کنند.

به برادران شیعه خود اعتماد کنید شیعیان هیچگاه در طول تاریخ خیانتکار نبوده اند و اکنون هم نیستند پس با برادران شیعه خود متحد باشید تا فتنه داعش و منافقان را خنثی کنید و از این فلاکت تروریستی دشمنان خلاص شوید.

گول شبکه های ماهواره ای مبنی بر دخالت ایران را نخورید مگر در قرآن نخوانیده اید که خبر فاسق را باور نکنید؟

مگر مسلمان نیستید که هستید ، پس بدانید که باید بدانید بلا شک شبکه های حامی غرب و ارتجاع عرب در واقع تماما حامیان صهیونیستند و فاسقند اگر دل به آنها دهید در واقع به قرآن پشت کرده اید.

ان جائکم فاسق بنبإ ... 

ایران دنبال تسلط بر عراق یا جای دیگر نیست بلکه هدف ایران اتحاد اسلامی و یاری مظلومین در هر کجای دنیاست چه سنی چه شیعه و حتی مظلومان مسیحی و یهودی در امریکای لاتین .

پس به برادران ایرانی خود خیانت نکنید چرا که ایرانی ها با وجود زخمی که در جنگ از صدام و اهل سنت آن خورده اند باز هم بزرگوارانه برای یاری شما آستین بالا زده اند و خود فدای آزادی ملت شما کرده اند.

بسیار دردناک است که برخی مسلمانان اهل سنت در کشورهای اسلامی حاضرند با دشمنان قسم خورده اسلام مانند امریکا و اروپا و صهیونیست ها هم پیمان شوند ولی با برادران ایرانی و شیعه که خالصانه برای آنها دلسوزی می کنند متحد نشوند این جمود فکری و این نفرت شیطانی از شیعیان از کجا آب می خورد آیا اندیشیده اند چرا امریکا از این تفکر حمایت می کند؟

آیا اندیشیده اید که تمام تهمتهایی که دشمنان اسلام و وهابیت صهیونیستی به شیعه می زنند دروغی کثیف و غیر واقعی برای منافع استعماری و شیطانی آنهاست؟

 آیا نمی خواهید حتی ذره ای درباره این تهمتها تحقیق کنید تا حقایق را بدانید؟

برادران اهل سنت اگر امروز بیدار نشوید فردایی وجود ندارد و شما در قطره قطره خون شیعیان و اهل تسنن مظلومی که در سوریه عراق پاکستان یمن بحرین عربستان و ... ریخته می شود سهیم هستید.

فاعتبروا یا اولی الابصار



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۳۰

نظرات  (۱)

۰۶ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۲ محمد مهدی تهرانی
خدا قوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی