باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ملت مظلوم یمن که در طی سالیان دراز در چنگال استعمار غرب و جنایات حکومت فاسد عربستان و کشتار ملت مظلوم یمن قرار داشت سرانجام با بصیرت و هوشیاری ملت خوش سابقه و بصیر یمن و حوثیین غیرتمند و مقاوم ، برای اولین بار در تاریخ خود در

قله ای ایستاده که کمترین غفلت و خوش بینی بیجا و اعتماد به افراد خائن حکومت سابق و مزدوران خارجی و غربی خصوصا عربستان می تواند ثمره تمام خون دلها و رنجهای این ملت مظلوم را برباد دهد.

شیر مرد آزاده یمنی سید عبدالملک الحوثی



در ایام بیداری اسلامی سال 2011 ملت یمن همگام با سایر ملتهای عربی بپا خواست و یکی از نقاط عطف تاریخ خود را رقم زد اما از آنجا که این انقلاب هم همچون انقلابهای دیگر عربی فاقد رهبری واحد و هوشیاری لازم بود و با خوش بینی ساده انگارانه توده های ملت همراه شده بود غرب مکار و دول خائن منطقه که از این اتفاقات ناخوشنود بودند با طرحی مرموزانه که در دیگر انقلابها نیز بکار بردند با تاکتیکی مزورانه و ادعای همراهی با مردم ،فقط با تغییر عامل اصلی و حفظ ساختار حکومت قبل هیجانات انقلابی مردم را جهت دهی نمودند و با خاموش کردن این هیجانات و سرد شدن آتش انقلابی مردم که فاقد ذکاوت لازم بود بدون هیچ هزینه ای آب رفته را بجوی بازگرداندند.

غرب مکار در پی دهها سال استعمارگری به این نتیجه رسیده که استعمار مستقیم کشورها و اداره مستقیم آنها توسط عوامل مستقیم خود بشدت هزینه زا و غیر راهبردی است و دست مکر و خدعه آنها را برای ملتها رو خواهد کرد خصوصا پس از انقلابهای وسیع در صده گذشته در امریکای لاتین و افریقا و هند و بسیاری دیگر از کشورها.

در واقع ملتها با مشاهده مستقیم استعمارگران در کشورهای خود با تمام وجود ظلم و جنایت غرب را احساس می کردند و همین عاملی بود برای ناکامی غرب و پیروزی آزادی خواهان.

اما در استعمار نو و استعمار جدید غرب مکر جدید و خدعه ای دیگر از ریاکاری و استعمارگری خود را از آستین فریبکاری خود رو کرد و آن حکومت غیر مستقیم بر تمام کشورهای دنیا به کمک عوامل خودی و خائن همان ملتهاست بطوریکه که با رفتن و جابجایی افراد هیچ اتفاقی نیافتد و باصطلاح آب از آب تکان نمی خورد.

اما قیام ملت یمن و بحرین در این میان از هوشمندانه ترین قیامهای منطقه است چرا که با برخورداری از رکن اساسی انقلابهای موفق جهانی یعنی رهبری واحد و صالح و مردمی به علاوه اتحاد و همدلی فرصتی استثنای برای ایجاد انقلابی اصیل بعد از تنها انقلاب صد درصد مردمی جهان و 35 سال بعد، یعنی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ایجاد نموده است.

این مساله بسیار مهم حساسیتهای فوق العاده ای را در میان دول مزدور منطقه و کشورهای استعمارگر ایجاد می کند چرا که اولا یمن با وجود منابع انسانی و امکانات بالقوه و ثانیا موقعیت مهم راهبردی و جغرافیایی در خلیج عدن می تواند نقش مهمی در جهت سقوط سلطه غرب بر آبراه اقیانوس هند ، خلیج عدن، تنگه مهم باب المندب ، دریای سرخ ،در مسیر انتقال انرژی به دریای مدیترانه ایجاد کند.

کنترل شیعیان و مردم انقلابی یمن با محوریت شعارهای ضد امپریالیستی و امریکایی و حیات خلوت القاعده در جنوب یمن و دست باز گذشته امریکا و عربستان ؛ قطعا آنها را بیکار نخواهد گذاشت اما برای ناکامی ترفندهای این استعمارگران جهان رعایت نکاتی برای موفقیت انقلاب لازم است.

برادران عزیز انقلابی یمن : شیعیان حوثی نباید اجازه دهند عربستان و سران ملعون و تروریست آن حق ملت یمن را ضایع و آنها را دور بزنند.
یقین کنید اگر لحظه ای غفلت کنید همان بلای مرسی را سر شما خواهند آورد .
هرگز سلاح مقاومت و عزت خود را زمین نگذارید چرا که آن لحظه ،لحظه پروزی دشمن و ذلت ملت شماست.
فقط باید با وحدت ملی و ایجاد اعتماد بین اقشار یمن چه شیعه چه شافعی و غیره ؛ قلوب ملت را با خود همراه و همدل کنید و با قوت تمام ارکان فاسد حکومت یمن را اخراج و افراد شایسته و انقلابی را جایگزین کنید.

هرگز به افراد خائن و پیمانهای آنها اعتماد نکنید چرا که دروغ و تزویر مهمترین پیمان آنها با استعمارگران است.
ارتش را جذب انقلاب کنید و افراد نفوذی و اغتشاشگر و عوامل عبدالله صالح و عربستان را شناسایی و اخراج و نیروهای انقلابی را در راس آن قرار دهید.

سازمانهای امنیتی و اطلاعاتی یمن را کاملا در کنترل نیروهای انقلابی و وفادار قرار دهید و از در اختیار گرفتن و نظارت دائمی بر آن ذره ای تردید نکنید ؛چرا که مهمترین راه نفوذ عوامل خارجی و تروریستهای عربستان و غرب و دخالتهای پنهان آنها ،از مقابل آن می گذرد؛ در واقع عدم وجود سیستم اطلاعاتی قدرتمند ،حوثیین و ملت یمن را با خطرات بی شمار و ترور رهبران آن مواجه می کند و اگر موفق به کنترل اطلاعاتی دقیق امنیتی بر کشور و همینطور اطلاعات و ضد اطلاعات در داخل سیستم نیروهای انقلابی شوند موفقیت بزرگی کسب کرده اند ؛ البته باید بسیار هوشیار باشند که در این راه گرفتار افراط و تفریط و اتهام بی جا به افراد و گروهها و همینطور خوش بینی های بیجا و ساده انگاری ،نشوند که با تجربه ای که از درستکاری و صداقت حوثیین وجود دارد ان شاء الله اینگونه خواهد بود.
حتما نیروی نظامی قدرتمندی در کنار ارتش مانند: بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ، که عمیقا انقلابی و وفادار به ملت و انقلاب باشند را تشکیل دهید.
از وقایع لبنان و از زمینه ای که برای جریان منحرف چهارده مارس بوجود آمد و این سرسپردگان بیگانه دائما در راه ملت لبنان کارشکنی می کنند عبرت بگیرید و به خائنان مجال نفوذ در حکومت را ندهید.
باید با برنامه و هوشیارانه عمل کنید و دائما مواظب خیانتها کودتاها و رفتارهای شیطانی سفارتهای خارجی و جاسوسان و عوامل عربستان باشید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۷

نظرات  (۱)

سلام برتمام مسلمانان جهان و درود بر مالک اشتر قرن 21 سید علی خامنه ای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی