باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها

 

 با توجه به اینکه مجاهدین "داعش" در نهایت در مبارزه با مشرکین و کفار به شهادت می رسند و به بهشت خواهند رفت، لذا نیاز نیست که نماز بخوانند. نماز برای آنهایی است که جهاد نمی کنند اما مجاهدین که جهاد می کنند، برای بهشت رفتنشان کفایت می کند!

اگر بخاطر داشته باشید در سریال اغماء وقتی الیاس توانست تا حد زیادی دکتر پژوهان را به خود جلب کند و او را مرید خود سازد در آخرین مرحله هویت واقعی خود را فاش ساخت و به او گفت : تو اکنون بنده برگزیده خدا هستی و نیازی به خواندن نماز نداری

الیاس با سوء استفاده از اعتماد و تردید ایمانی پژوهان با مهارتی خاص که شگرد این فرقه های شیطانی است می گفت: نماز پوسته دین و برای افراد عادی است نه تو! یعنی تو به حقیقت دین رسیده ای و از تکالیف و انجام ظواهر شرعی معافی!

این همان چیزی است که وجه مشترک تمام فرقه های انحرافی است که متاسفانه در کشور ما هم فعالند و جوانهای پاک طینت را طعمه هوسرانی خود می کنند و همان نقطه ای است که اهل ایمان را از افراد تهی مغز و ظاهر گرا منفک می کند ؛ ترک واجبات و انجام محرمات برای مریدان خاص و سرسپرده!

حقیقت متشرعه و رعایت ظواهر دین و اصول غیر قابل انکار و غیر تبعیض آمیز فرامین الهی حتی برای رسول خدا و اولیای الهی امری ثابت و قطعی است.

یا ایهاالذین امنوا امنوا


داعش خر آمریکا

اسلام تحت هیچ شرایطی نماز را از گردن انسان ساقط ننموده و از طرفی با استدلال شیطانی این گروهگ صهیونیستی دیگر شبهه ای برای کسی نمی ماند که این افراد کوچکترین ارتباطی با اسلام نداشته بلکه گروهی ضد دین شیطان پرست و مزدورند که از تعصبات کور کورانه برخی افراد فریب خورده برای نبودی اسلام استفاده می نمایند.

طبیعی است با این تفکر جهنمی، انجام هر گناه و جنایت و فسادی برای این افراد نادان و جاهل و عصبی جایز است و این گروه تبدیل به وحوش افسار گسیخته ای خواهند شد که حتی از ارتکاب بزرگترین جنایات بر علیه قرآن و اسلام و هم کیشانشان ابایی نخواهند داشت.


برای مطالعه کامل خبر کلیک بفرمایید.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی