باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


حکایت مکارانه مبارزه با تروریست این روزهای بزرگترین تولید کنندگان تروریست

بواقع باید اعتراف کرد که شعبده بازان تردست مکر و خدعه یعنی غرب و نوچه های منطقه ای و بین المللی آنها، یک مشت انسان نماهای دنیا محور و رجاله های شعبده باز و البته مضحک و کم عقلند ، گرچه در نگاه خودشان و انسانهای پوچ اندیش و غیر توحیدی که معاد و آخرتی نمی شناسند، بسیار باهوش ،سیاستمدار و زرنگ هم هستند؛ ولی چون منطق و ایدئولوژی توحیدی ندارند ، و به اصول ثابت اخلاقی و انسانی پایبند نیستند، یک روز مزدوری را می آورند و روز دیگر می برند؛ مثل رضا خان و صدام و مبارک و غیره از حکام، و طالبان، القاعده، داعش، النصره، ارتش آزاد سوریه،جدایی طلب های قدرت طلب، منافقین بی رحم و بوکوحرام و ... نمونه های فرا دولتی و تروریستی آن ،

حقوق بشر و مبارزه با تروریسم ابزار سلطه سیاسی آنهاست بدون این ابزار عملا دستشان خالی است ،پس تمام همتشان بر حفظ این ابزار دروغین است چرا که وقتی مشتشان باز شود سیه روی شود هر که در او غش باشد.

این گروه هر طرف باد بوزد و بوی پول و قدرت و کثافات و ناپاکی بیاید آنطرفند؛ و تلاش دارند با زور چماق و فریب و اجتماع ساختگی ، ائتلاف جهانی ببافند البته فقط بصورت نقاشی و خاله بازی کودکانه؛ آنهم مقابل دوربینهای فریبنده نه نزدیک بین ها؛


بقول سعدی شیرین سخن:


این دغل دوستان که می‌بینی                       مگسانند دور شیرینی

تا حطامی که هست می‌نوشند                             همچو زنبور بر تو می‌جوشند

باز وقتی که ده خراب شود                                   کیسه چون کاسهٔ رباب شود

ترک صحبت کنند و دلداری                             معرفت خود نبود پنداری

بار دیگر که بخت باز آید                              کامرانی ز در فراز آید

دوغبایی بپز که از چپ و راست                                 در وی افتند چون مگس در ماست

راست خواهی سگان بازارند                               کاستخوان از تو دوستر دارند


مرام و مردانگی و عزت انسان و حرمت بشر در نگاه اینان یک شوخی خنده دار است چرا که انسان را موجودی در قد و قامت حیوان می بینند نه بیشتر ؛ نه با ملتهای خود راست و صادقند و حتی نه با خودشان؛ دروغ و تزویر و ریا عصای دستشان و چماق و هویج و یونجه و گاو و جنگ و کشتار و ویرانی وجهه همتشان.

فارق از اینکه: و مکروا و مکر الله والله خیرالماکرین


امریکا و غرب این گروههای تروریستی را هرگز نابود نخواهند کرد بلکه به عنوان ابزار کار، از آنها در موارد دیگر استفاده می کنند .



دم خروس مبارزه با تروریسم امریکا : دیدار سناتور جان مک کین امریکایی با تروریستهای سوریه

همانطور که سید حسن نصرالله اشاره ای بدان داشت .

آنچه محتمل است ، امریکا
 می خواهد در منطقه بسیار حساس سوریه منطقه ای حائل در مدیترانه و غرب آسیا، بین ایران و لبنان و فلسطین و جبهه های مقاومت ،پایگاههای دائمی و نظارتی بکارد آنهم فقط برای حفظ نماینده اش اسرائیل خوناشام و چه بهانه ای بهتر از داعش که باعث رسوایی بین المللی آنها شده ؟ از ابزار داعش و تروریستها استفاده می کنند تا کار ناتمام آنها را باسم ائتلاف به اتمام برسانند که صد البته نمی توانند.

داعش در اجرای اهداف غرب ناموفق بود بنابراین ادامه این وضعیت و تامین مالی بیشتر آنها و حمایتشان منطقی نیست .

مطمئنا در آینده از داعش با نامی دیگر مثل النصره الحریه یا الخریه و هر اسم دیگر استفاده می کنند؛ اینها همه مزدورند یک روز به اسم اسلام برای بغدادی و روز دیگر برای عروسکی دیگر می جنگند.
بعضی از مردمان ساده لوح گمان می کنند امریکا منجی و نجات دهنده دنیا از مشکلات است همانطور که هالیوود تبلیغ می کند ؛در حالی که اینگونه نیست اگر ماهیت حق و باطل را بشناسیم دیگر این توهم را نمی کنیم امریکا دروغگوترین و جنایتکارترین رژیم در طول تاریخ است البته امریکا خود فرزند اروپا و انگلیس و غاصب سرزمین سرخپوستان مظلوم آن منطقه است.



این حقه بازان ریاکار وقتی جنایتی می کنند جنایت خود را با انواع ترفندها پنهان و یا موجه جلوه می دهند اما وقتی کار خراب می شود و در معرض رسوایی قرار می گیرند و منافعشان بخطر می افتد طوری وانمود می کنند که دنیا در خطر است و سپس به کمک مزدورانشان برای منافع خود با اجماع ساختگی و ابزار سازمان ملل امریکایی تلاش می کنند ولی با تبلیغات رسانه ای گسترده وانمود می کنند برای طلح جهانی پیکار می کنند و انسانهای ساده و بی بصیرت و بی خبر باور می کنند.
در جنگ جمل یکی از افراد همین اشتباه را کرد و در شناخت حق و باطل ،دچار تردید شد و عرض کرد یا علی علیه السلام حق با کیست یک طرف داماد و برادر رسول خدا طرف دیگر همسر و طلحه و زبیر ؟

          «أیمکن أن یجتمع زبیر و طلحه و عایشه علی باطلٍ؟»

آیا ممکن است طلحه و زبیر و عایشه بر باطل اجتماع کنند؟ و علی (ع) در پاسخ، جوابی داد که،‌ دانمشند سنی مذهب مصری، دکتر «طه حسین» در وصف آن گفته است: پس از قرآن، هیچ کلامی از بشریت بدین پایه محکم و والا گفته نشده است.

      إنک لملبوس علیک. إن الحق و الباطل، لا یعرفان بأفدار الرجال

            إعرف الحق تعرف أهله و إعرف الباطل تعرف أهله

همانا حقیقت بر تو اشتباه شده است. به درستی که حق و باطل را با میزان قدر و شخصیت افراد نمی توان شناخت.

اول حق را بشناس تا اهل آن را بشناسی و باطل را نیز او بشناس،‌ اهل آن برایت آشکار می گردد.
حضرت فرمود اول حق را بشناس سپس گروه حق طلب را می شناسی یعنی با ملاک افراد دنبال حق نباش بلکه با ملاک شناخت حق دنبال افراد حق باش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۳

نظرات  (۱)

۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۷:۳۶ میلاد شریفی
سلام به وبلاگ دانش آموزان تیزهوش بیایید و به چت روم ما هم سری بزنید،اگه بیایید ممنون می شیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی