باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها

سناریوسازی اسرائیل علیه حاکم جدید یمن؛"محمد علی الحوثی" اصلیتی یهودی دارد!؟



پس از آنکه شیعیان حوثی قدرت را به دست گرفتند و قانون اساسی یمن اعلام گردید، "محمد علی عبدالکریم الحوثی" به عنوان رئیس دوره انتقالی برای دو سال آینده و حاکم این کشور معرفی شد. محمد علی الحوثی از خانواده "عبدالملک الحوثی" رهبر حوثی های یمن و از افرادنزدیک به اوست.

یک کارشناس اسرائیلی در اظهاراتی عجیب که البته شاید از امثال این رژیم بعید نباشد، ادعا کرد محمد علی الحوثی دارای اصلیتی یهودی است!

"مارک هیلر" کارشناس اسرائیلی علوم سیاسی در پژوهشگاه امنیت ملی اسرائیل با حضور در کانال 10 اسرائیل در ادعاهایی گفت: قصه از زمانی شروع می شود که جد محمد علی الحوثی با یک زن یهودی یمنی ازدواج می کند و صاحب فرزندی می شوند که این فرزند پدر محمد علی حاکم جدید یمن است!

ادعاهای این کارشناس اسرائیلی در حالی مطرح می شود که تاریخ ریشه دار شیعیان حوثی در یمن بر کسی پوشیده نیست.




یکی از شعارهای اصلی انقلابیون یمن دشمنی با اسرائیل و لعن و نفرین بر این غاصبان و خونخواران تاریخی است بطوریکه در شعارهای اصلی حوثیین که در پلاکاردهای آنها به وفور دیده می شود الموت لاسرائیل است ، این مطلب در موضعگیریهای رسمی حوثیین و حمایت از حزب الله و مقاومت فلسطین کاملا مشهود است و الا دشمنی با یهود به عنوان دینی که منتسب به حضرت موسی علی نبینا و آله و علیه السلام است در عقاید صحیح اسلامی هرگز وجود ندارد مگر افرادی که با ارتکاب جنایت و ظلم از این گروه از ادیان ،متمایز شوند مثل صهیونیستها که ادعای پیروی حضرت موسی را دارند که در واقع فریب و مکری بیش نیست و این گروه همچون فرقه ضاله وهابیت تکفیری که مدعی مسلمانی هستند کاملا در جهت عکس خواسته های انبیاء الهی و دشمنی با این بزرگواران و بلکه قدرت طلبی محض و سوء استفاده از اعتقادات ملت خود پش میروند.

اما انتساب یکی از رهبران انقلاب یمن به یهود چه منافعی برای اسرائیل دارد؟

اسرائیل که خوب می داند در بین ملتهای دنیا جایی ندارد و ظلم و جنایت این رژیم سفاک و حمایتش از قاتلان بین المللی آبرویی برای این رژیم نگذاشته خصوصا ملت یمن که تنفر خاصی از این رژیم دارند شاید گمان می کند با دامن زدن به این نفرت می تواند آبی برای خود گرم نماید و از شیعیان یمن که به مقاومت و مخالفت با رژیم غاصب اسرائیل شهره هستند انتقام بگیرد و ملت یمن را دچار فتنه و تفرقه نموده و همینطور اعتماد شیعیان و مردم انتقلابی را به رهبری حوثیین متزلزل سازد و به خیال خود با این فتنه شیطانی تنها انقلاب ریشه دار عربی را به شکست و نابودی بکشاند.
البته نسبت یهودی بودن به افراد در کشورهای مختلف ، بدون سابقه قبلی نیست و حتی در کشور ما به بعض بزرگان محبوب ملت چنین اتهامات فریبکارانه ای زده شده و البته اینجاست که عیار بصیرت یک ملت و هوشیاری و دشمن شناسی آن محک خواهد خورد و انشاء الله که ملت یمن با هوشیاری از این دوران گذار پر فتنه دشمنان، با سلامت و قدرت عبور کنند.
منبع گزارش
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی