باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها

مراسم آغاز پیاده‌روی اربعین حسینی در نجف اشرف برگزار شد:

حرکت ایرانی‌ها در عظیم‌ترین را‌هپیمایی جهان آغاز شد/ پناهیان: راهپیمایی اربعین نماد اقتدار اسلام و از مؤلفه‌های قدرت نرم تشیع است

راه‌پیمایی میلیونی زوار حرم امام‌حسین(ع) در روز اربعین، هرسال وسعت و عظمت بیشتری می‌باید و امسال نیز طبق اخبار رسیده و تصاویر منتشره از حجم متقضیان خروج از کشور در مرزهای ایران به مقصد کربلا، به خوبی می‌توان به میزان افزایش حضور در این راهپیمایی عظیم پی برد.

 بر اساس همین افزایش چشمگیر حضور مردم در این پیاده‌روی نیز هرسال بر حجم سانسور اخبار بزرگترین راهپیمایی جهان در رسانه‌های مهم دنیا افزوده می‌شود، اما صبح امروز کاروان های ایرانی حاضر در بزرگترین راهپیمایی جهان  با برگزاری مراسمی در نجف اشرف رسما پای در مسیر جاده عشق نهادند.
 
صبح امروز مراسم آغاز پیاده‌روی نجف اشرف به کربلای معلی با حضور حجت الاسلام پناهیان و ‌‌حاج حسین یکتا در میدان ثورة العشرین نجف برگزار شد تا ایرانی ها نیز سهم خود را در بزرگترین راه‌پیمایی جهان ادا کرده باشند.
 
 
 
در این مراسم که هزاران ایرانی نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان راهپیمایی اربعین را نماد اقتدار اسلام و از مؤلفه‌های قدرت نرم جهان تشیع خواند و گفت که این اجتماع بزرگ جهانی آن‌قدر دشمن را به وحشت انداخته که رسانه‌های آنها مجبور به سانسور این حماسه جهانی شده‌اند.
 
پس از سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و جمعی دیگر از سخنرانان، راهپیمایی میلیونی نجف به کربلا برای ایرانیان رسماً آغاز شد و صدها هزار ایرانی مسیر راهپیمایی حدود 90 کیلومتری خود را به‌سمت حرم حضرت اباعبدالله الحسین آغاز کردند.
 
قرار است حجت الاسلام آقاتهرانی در ستون 285 و در موکب شباب الخمینی برای راهپیمایان سخنرانی کند.
 
برخی رسانه‌های خارجی که اقدام به انعکاس این راهپیمایی می‌کنند، اذعان داشته‌اند که این راهپیمایی بزرگترین راهپیمایی جهان است؛ سال گذشته نیز برخی رسانه غربی تعداد راهپیمایان اربعین را بیش از بیست میلیون نفر توصیف کردند که بنا به مشاهدات عینی خبرنگار تسنیم، احتمالاً این رقم در سال جاری به بیش از 25 میلیون نفر خواهد رسید.
کد خبر:213107 -
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی