باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها
"علی الجمعه" در گفت و گویی اظهار داشت: فرقه گرایی، ابزاری است که از آن برای اهداف سیاسی استفاده و باعث خونریزی می شود اما ما با آن مبارزه می کنیم. وی افزود: تکفیر شیعه جایز نیست .

به گزارش «شیعه نیوز»، "علی الجمعه" مفتی مصری و عضو هیئت علمای "الازهر" اعلام کرد تکفیر شیعه جایز نیست .


الجمعه در گفت و گویی اظهار داشت: فرقه گرایی، ابزاری است که از آن برای اهداف سیاسی استفاده و باعث خونریزی می شود اما ما با آن مبارزه می کنیم. وی افزود: دعوت به بازگرداندن خلافت اسلامی باطل است و ارتباطی به دیدن صحیح ندارد.

این مفتی مصری درادامه گفت: صاحبان تفکر تکفیری از داعش و القاعده و غیره ، حقیقت اسلام و فقه و شریعت حق را نمی شناسند و با تفکر افراط گرایانه خود، خون میریزند و نظر دشمنان اسلام را در اسلام پیاده می کنند. اینها به دنبال آتش افروزی و فتنه های مذهبی هستند.

الجمعه در ادامه افزود: این گروهک ها خوارجی هستند که چهره اسلام را نزد جهانیان تخریب کرده اند و قتل، فاسد، مجرم و فاسق هستند. داعش مانند یک درخت شیطانی در فضای غفلت رشد کرد تا از اوضاع نامناسب و آشفته برخی کشورهای عربی مانند عراق، سوریه و یمن سوءاستفاده کند و به دروغ دعوت به بازگرداندن خلافت اسلامی کند، دعوتی که باطل است و ارتباطی به دین صحیح ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی