باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

شهادت مظلومانه خبرنگار افشاگر پرس تی وی که هویت جنایتکار حکومت امریکایی و حامی داعش ترکیه را فاش کرد

صحنه مرگ مشکوک خبرنگار پرس‌تی‌وی

خبرنگار لبنانی پرس تی وی که گزارشاتی مبنی بر اطلاع دقیق وی از کمکهای دولت ترکیه به داعش داده بود در اقدامی شبه ساختگی و کاملا مشکوک که احتمال ترور وی توسط عوامل رژیم صهیونیستی ترکیه را تقویت می کند مظلومانه کشته شد تا شاید صدای عدالتخواهی و حمایت وی از مردم مظلوم سوریه همانند بسیاری از خبرنگاران شهید در سوریه برای همیشه خاموش شود .



اقدامات قلدر مآبانه اردوغان و گردن کشی های سه ساله وی علیه دولت مردمی و مقاوم سوریه که مورد حمایت قاطع ملت سوریه است اینبار از سوریه فراتر رفت و اردوغان در رفتاری بسیار شرم آور که حاکی خوی تمامیت خواهی، نافهمی و اثبات نوکری وی مقابل صهیونیست است مسئولین ایرانی و رهبر عظیم الشان جهان تشیع را مورد بی احترامی قرار داد تا جایی که حتی برخی از مردم ترکیه علیه این اقدام وقیحانه وی راهپیمایی کردند.

حمایت مستقیم و غیر مستقیم اردوغان در کشتار هزاران نفر از مردم مظلوم سوریه و عراق لکه ننگی برای دولت ترکیه است که در تاریخ خواهد ماند و ملت مسلمان ترکیه که در اثر تبلیغات گسترده حزب حاکم و بی خبری از جنایات او و همفکرانش بازهم به وی رای دادند باید با هوشیاری این افراد معاند با اسلام واقعی و سرسپرده امریکا و اسرائیل را بشناسند و افراد صالحی را جایگزین و انتخاب کنند که عامل مستقیم امریکا و صهیونیسم نباشند تا ملت متمدن و مسلمان ترکیه نقش برادری و دلسوزی خود را مثل گذشته برای برادران مسلمان خود ایفا کند نه اینکه این کشور تبدیل به دشمنی آشکار برای مسلمان از میان جامعه اسلامی و برای اجرای اوامر امریکا گردد.

به گزارش رجا نیوز ،خبرنگار پرس تی وی در ترکیه در مسیر بازگشت به هتل محل اقامت خود بر اثر تصادف رانندگی مشکوک جان خود را از دست داد.  

باشگاه خبرنگاران نوشت: خبرنگار پرس تی وی در ترکیه در مسیر بازگشت به هتل محل اقامت خود بر اثر تصادف رانندگی مشکوک جان خود را از دست داد.
 
سرنا شیم، خبرنگار این شبکه بعد از تهیه گزارشی از نزدیکی مرزهای ترکیه و سوریه، در زمان بازگشت به هتل محل اقامت خود، بر اثر برخورد خودروی حامل این خبرنگار با یک خودروی سنگین جان خود را از دست داد.
 
وی پیشتر از اوکراین، لبنان، عراق و ترکیه برای پرس تی وی گزارش تهیه می کرد.
 
او روز جمعه اعلام کرده بود دستگاه های اطلاعاتی ترکیه وی را تهدید و این خبرنگار را به جاسوسی متهم کرده اند و گفت که بیم بازداشتش می‌رود.
 
وی از اتهام هایی که دستگاه های اطلاعاتی ترکیه به وی وارد کرده بودند، ابراز شگفتی و نگرانی کرده بود.
 

    

 

کد خبر:208233 -
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی