باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها

منبع امنیتی عراق خبر داد

شهادت ده‌ها تن از نیروهای مردمی عراق در بمباران ائتلاف آمریکایی

منبع امنیتی عراق از شهادت ده‌ها تن از نیروهای مردمی این کشور در حملات هواپیماهای آمریکایی به مواضع نیروهای مردمی در اطراف شهر «المحمودیه» در جنوب بغداد خبر داد.

خبرگزاری فارس: شهادت ده‌ها تن از نیروهای مردمی عراق در بمباران هواپیماهای آمریکایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد و به نقل از یک منبع امنیتی عراق، هواپیماهای آمریکایی مواضع نیروهای مردمی در اطراف شهر المحمودیه در جنوب بغداد را بمباران کردند که به شهادت ده‌ها تن از آنها منجر شد.

این منبع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تاکید کرد: حمله آمریکا نیروهای داوطلب مردمی را در اطراف المحمودیه هدف گرفت که به نابودی کامل یک گردان و شهادت ده‌ها تن منجر شد.

این منبع افزود: ساکنان المحمودیه برای برپایی تظاهرات و مطالبه توقف حملات علیه نیروهای مردمی در عراق آماده می‌شوند و از مرجعیت دینی، دولت و پارلمان عراق می‌خواهند که موضع جدی در برابر کشتارهایی اتخاذ کنند که به دست نیروهای ائتلاف دروغین ضد داعش صورت می‌گیرد تا انتقام خون شهدا را بگیرند.

این اولین باری نیست که هواپیماهای آمریکایی مواضع نیروهای مردمی را که به درخواست مرجعیت دینی علیه داعش جهاد می‌کنند مورد هدف قرار می‌‌دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی