باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

درسهایی که مقاومت مردمی یمن به ما می آموزد

پس از پیروزی بزرگ انقلابیون یمن بر دولت غربزده و وابسته به آل سعود در یمن و حمایت یکپارچه ملت یمن از انقلابیون حوثی القاعده و مزدوران داخلی و وابسته به عربستان و کشورهای مرتجع و حامیان استعمارگر دست به تحرکات و جنایتهای گسترده و جدیدی زدند.

کشتار مردم و انقلابیون مظلوم در صنعا و تصرف و آشوب در شهرهای بزرگی چون تعز و الحدیده و ایجاد اغتشاشات داخلی برای تضعیف و به زانو در آوردن حوثیین ،فشار بر منصور هادی و تهدیدات مرزی عربستان و حمله به مرز و تحریک مردم یمن در مناطق جنوبی و تلاش عربستان برای تحریک جدایی طلبان جنوب و بسیاری از عموامل پیدا و پنهان برای شکست انقلاب دوم یمن از جمله این اقدامات بود.

اما انقلابیون یمن که اینبار با هوشیاری و بصیرت بیشتری وارد میدان شده اند و تجربه حقه های کثیف غرب و سران مرتجع عرب را در چند ساله اخیر بوضوح دیده اند اینبار عزم کرده اند تا رسیدن به تمام اهداف مشروع میدان انقلاب و مبارزه را خالی ننمایند که قطعا حقه های کثیف عربستان و غرب برای انحراف و سرکوب مردم متوقف نخواهد شد.


تسلط انقلابیون بر بندر بسیار مهم الحدیده در ساحل دریای سرخ

پیروزی شیعیان انقلابی یمن علیه تروریستهای القاعده


مردم یمن در مدتی که انقلابیون بر صنعا مسلط شدند بوضوح مردانگی و شرافت شیعیان و بزرگواری آنها را در حمایت از عموم مردم و عدالت طلبی و توجه به حقوق کلیه اقشار ملت یمن را به عیان دیدند ؛خصوصا در انتخاب نخست وزیر و همکاری با سایر گروهها این دلسوزی آشکار تر از پیش شد که ، شیعیان هرگز بدنبال مصادره حکومت و دیکتاتوری همچون برخی سران مزدور و خائن منطقه چون آل سعود و آل خلیفه و قطر و امارات نیستند.

اینبار نیز شیعیان دلاور حوثی برای حفظ یکپارچگی یمن و حمایت از مردم مظلومی که در تعز و الحدیده گرفتار تروریستهای غربزده و عرب زده سعودی شده بودند به یاری مردم یمن شتافتند و با شجاعت و مقاومت انقلابی توانستند بر مهمترین شاهراه های امنیتی و اقتصادی یمن و بزرگترین شهرهای این کشور چون تعز و تسلط بر بندر بسیار مهم و استرتژیک الحدیده مسلط شوند؛ بندری که تصرف آن شیعیان و انقلابیون یمن را در مسیر کنترل بزرگترین شاهراه اقتصادی دریایی شرق به غرب جهان ، یعنی تنگه باب المندب قرار می دهد.

و اینها همه به برکت مقاومت هوشیارانه ای است که انقلابیون یمن از انقلاب و ملت ایران و رهبر عالم و فرزانه آن آموخته اند آموزه ای که در حال حاضر برخی مسئولین بخاطر توجه بیش از پیش به غرب مکار فراموش کرده اند و باید با اطاعت از رهبری و بازگشت به خواسته ملت انقلابی ایران آنرا جبران نمایند.


برای مطالعه بیشتر و فیلم مربوطه وارد شوید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی