باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها
آیا داعش به خدا و رسول خدا و قرآن کریم اعتقاد دارد؟

 

شاید در قرآن کریم بیشترین آیات مربوط به یهود و همینطور نافرمانی های آنها و اذیت رسول خدا صلی الله عیه و آله و سلم باشد جالب است که جنگهای زیادی در زمان حیات پیامبر اسلام با یهود پیمان شکن انجام شد که معروفترین آنها خیبر است


و اما داعش؛
این تکفیریهای جنایتکار نه تنها به تحریف اسلام مشغولند بلکه بی سوادترین مسلمانان از این احمقهای جانی با سواد ترند 
تکفیریهای لامذهب منافق صهیونسیستی چرا پاسخ نمی دهند که آیا صهیونیستها را کافر میدانند یا خیر؟


آیا کفار صهیونیست که به اعتقاد علمای منصف یهود اصلا ربطی به یهودیت ندارند؛ به قرآن پیامبر خدا و احادیث آن حضرت معتقدند یا خیر؟
 یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِینَ یَلُونَکُم مِّنَ الْکُفَّارِ وَلِیَجِدُواْ فِیکُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ
بارها در قرآن کریم قاتلوا با قید فی سبیل الله  ذکر شده
وَقَاتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ سَمِیعٌ عَلِیمٌ 
آیا کشتار شیعیان مظلوم که بسیاری از آنها از اولاد رسول خدا هستند فی سبیل الله است؟
آیا رسول خدا نفرمود:  قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فی القربی


 
با این حال آیا شیعیان که پیروان واقعی رسول خدا هستند و فقط اعتقاد دارند رسول خدا آنقدر حکیم  عالم بزرگ کامل عاقل و در یک بیان و ما ینطق عن الهوی بودند که بدون وصیت اسلام را رها نکنند و بدون انتخاب حاکم اسلام را به حال خود نگذارند کافرند و باید کشته شوند؟
آیا رسول خدا برای تفنن در روز غدیر دهها هزار حاجی را در آن گرمای طاقت فرسا جمع کردند که بگویند علی علیه السلام مولای شماست؟
حتی اگر به زعم 
شما منظور پیامبر اسلام دوستی بود پس چرا شما تکفیری های لامذهب با فرمایش صریح رسول خدا دشمنی می کنید و شیعیان و دوستان مولا علی را قتل عام می کنید و با محبت علی علیه السلام کینه دیرینه دارید؟
آیا بین شما عاقلی هست که ذره ای بیاندیشد؟

 

قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الأَعْمَى وَالْبَصِیرُ أَفَلاَ تَتَفَکَّرُونَ


قسمت رنج آور و قابل تامل این داستان آنجاست که سایت موسوم به داعش در مقابل سئولات مکرر خوانندگان که چرا به اسرائیل که ملت فلسطین را سلاخی می کنند حمله نمی کنید گفته :

قرآن به ما دستور نداده با یهود بجنگیم بلکه دستور داده با کفار که شیعیان از آنها هستند بجنگیم؟؟؟؟

 

 

واقعا دروغ و حیله گری تا کجا؟

 

اینها که شعار حمایت از اهل تسنن را می دهند ، وقتی به گروهی از اهل تسنن مانند فلسطین 

می رسند که مخالف منافع امریکا وژیم جنایتکار صهیونیستی موضع میگیرند و از آب و خاک خود دفاع میکنند خود را به شتر دیدی ندیدی می زنند؟

واقعا اگر قرار بود گروهی مزدور و اجیر برای منافع اسرائیل بجنگمند آیا بهتر از این جنایتکاران کودک کش و بی ناموس و بی رحم و نادن یافت میشدند؟

فاعتبرو یا اولی الابصار

با این حال چرا برخی قلیل از برادران اهل تسنن در کشورهای اسلامی ، چشم و گوش خود را بر روی این واقعیات می بندند و صداقت و راستگویی و دست دوستی برادران شیعه خود را باور

نمی کنند؟

مگر شیعیان در این 1400 سال چه ظلمی به برادران اهل تسنن بخاطر مذهب آنها بدانها      کرده اند؟ که نه تنها نکرده اند بلکه همیشه و در همه جا برای حمایت از آنها قیام کرده حتی جان خود را برای حفاظت از آنها فدا نموده اند ؛ فلسطین ، سوریه ، لبنان ، پاکستان ، بوسنی ، سومالی ، سودان ، عراق ، افغانستان ، میانمار ، تاجیکستان ، مصر و هرکجای دیگر که اهل تسنن گرفتار مشکلاتی شده اند اولین ملت و دولتی که بیاری آنها برخاسته شیعیان و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

افلا تعقلون؟
احمقهای مزدور تکفیری داعش و پیروان جاهل آنها نه تنها اهل اندیشه و تعقل نیستند بلکه مانند حیوانات فقط به دنبال غرائز نفسانی و شهوات و یا شهوات جنسی براه افتاده اند و نام خود را مسلمان گذاشته اند .

در آخر نیز اسناد فاش شده اسنودن در مورد داعش، انسانهای آزاده و هوشیار را از تردید خارج می کند که ماهیت این گروه و عقاید انحرافی آنها از کجا نشات می گیرد. آنجا که از همپیمانی سازمان امنیت اسرائیل و امریکا که ترسیم کننده خطوط داعش هستند سخن گفته و هدف آنرا ساخت دینی جدید و تحریف شده و رونوشتی تقلبی و بدل از اسلام اعلام می کند.

مزدوران داعش:  گروهی مریض جنسی و عقلی و جاهل، و یا عده ای فریب خورده سنگدل و بی رحم بیشتر نیستند؛ که به ابزاری برای کشور گشایی و استعمار غرب و صهیونیست تبدیل شده اند و برادران اهل تسنن ما را با شعارهای پوچ و تهی مغز خود فریب

می دهند .

که البته اغلب عزیزان اهل سنت هشیار و عاقل اند و فریب این جاهلیت مدرن و مورد حمایت غرب و حکومت شاهنشاهی عربستان و قطر را نخواهند خورد.

اللهم عجل لولیک الفرج

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۳

نظرات  (۱)

داعش مزدور صهیونیست و غرب است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی