باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

چرا سکوت و کم اعتنایی در مقابل حوادث یمن خلاف تعالیم اسلامی است؟


شاید برخی مسئولین گمان می کنند مردم و نخبگان چیزی از دیپلماسی نمی دانند و ما دائما باید در مواجهه با هجمه های دشمنان مدارا کرده و هرگز در مقابل تشر آنان حتی اخم هم نکنیم در حالی که اینگونه نیست اگر اخم و مدارا از حالت تعادل خارج شوند دیگر نام آن دیلماسی عاقلانه نیست بلکه دیپلماسی ضعف و دیپلماسی ترس است.
مدارای ترس گونه با دشمنانی که از هیچ توهین و تهدید و تحقیری علیه ملت ما فرو گذار نمی کنند موجب خرد شدن غرور و عزت ملی کشور و پر رو شدن پیاپی دشمنان می شود.


Image result for ‫انقلاب یمن‬‎


ما مسلمانیم و طبق تعالیم اسلامی نباید مقابل ظلم و تعدی و توهین چه به خود چه دیگران ،سر به زیر بیاندازیم و سکوت کنیم یا با صدای لرزان و ضعیف توام با احتیاط سخن بگوییم؛ بلکه در هر مورد باید رفتار متناسب آنرا اعمال کنیم البته توام با وقار و متانت نه دستپاچگی و عصبانیت؛

طبیعتا با درایت و منطق می توان رفتاری جدی و هشدارهای تامل برانگیزی به دشمنان به نسبت تهدیدات داد نه اینکه در مقابل تهدیدات فقط لبخند بزنیم و توهم کنیم ملتهای دنیا اینگونه ما را صبور و با اخلاق تصور می کنند ؛ این رفتار غیر عاقلانه که نام دیپلماسی بر آن گذاشته اند سرخوردگی ملی و وهن مکتب تشیع و تضعیف موقعیت بین المللی جایگاه ما را بدنبال دارد.  
فراموش نکنیم عزت روز افزون ایران ببرکت انقلابی است که داعیه آن فریاد انقلابی علیه مستکبران در حمایت از مظلومان جهان است و اگر این صدا ببهانه مذاکره با دنیا و خروج از انزوای توهمی قطع شود یا خروش انقلابی آن بی رنگ شود؛ ما هم در آینده کشوری مانند اعراب مرتجع منطقه خواهیم شد که جز سرسپردگی مقابل اجانب و مستکبران جهانی سرمایه ای ندارند.




امروز فریاد مظلومیت ،هل من ناصر ینصرنی فرزندان امام حسن مجتبی علیه السلام و شیعیان یمن بگوش می رسد و گویا دشمنان فرصت نهایی مذاکرات هسته ای را برای کشتار دومین انقلاب شیعی و مردمی و ضد استکباری جهان مغتنم شمرده و تلاش دارند تا قبل از اتمام مذاکرات کار انقلاب یمن را یکسره کنند کوتاهی یا توجه ما در حمایت سیاسی و امدادی و معنوی فعال از این مظلومان در پیشگاه حضرت حق و امام زمان عج می تواند آینده روشن و یا بالعکس غضب الهی را فرا روی ما قرار دهد .
حال مسئولین باید ببینند لبخند مظلومان یمن و رضای الهی را بجویند بهتر است یا لبخند مکار امریکا و غرب ستمکار یا رفتاری خدا پسند که با حفظ اقتدار سیاسی در مذاکرات، حمایت انقلابی جدی و فعال دیپلماسی همطراز و حتی فعالتر از مذاکرات را در دفاع از مظلومان یمن توامان ،در پیش بگیریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی