باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها

هر چه می گذرد ماهیت کثیف اهداف شوم عربستان و هم پیمانان جنایتکارش برای مردم دنیاآشکارتر میگردد.

سید مقاومت در سخنرانی تاریخی خود چنان پرده از رخسار ریاکار این ائتلاف شیطانی برانداخت که هر چه بیشتر این حمله ناجوانمردانه را توجیه کنند بیشتر در گرداب روسیاهی فرو خواهندغلطید.

یمن امروز آبستن حوادثی است که گذشت زمان حکمت آنرا مشخص خواهد نمود.

مردم مظلوم یمن بازیچه امیال نفسانی نوکیسگان اسلام نمایی است که در مواقع همان عمال وشیاطین دستگاه ناپاک امویان و خوارجند.

آری امروز کودکان مظلوم و زنان و مردان یمن تاوان استقلال خواهی و عدم وابستگی خودرا به حکام فرتوت حجاز و  عمال بزک کرده غرب رامی دهند.

قبل اندیشه ازاینکه مردم یمن از چه مذهب و دین و تفکری تبعیت می کنند ملت یمن انسانهای مظلومی هستند که حق زندگی شرافتمندانه همچون سایر ملل را دارند ولی گویا حکام دیکتاتور منطقه اینحق را برای ملتهای آزاده جهان همچون ملت خود قائل نیستند.

اردوغان چهره روسیاه قرن  ۲۱ در ترکیه سران مرتجع شکم پرست آدم کش و تروریست  حاشیه خلیج همیشه فارس حاکم نادان و بیعرضه سودان که سالها نان و نمک ایرانرا خورده و حالا نمکدان می شکند همان بیچاره ای که از حالا می توان آوارگی و بدعاقبتی او را تصور کرد ونواز شریف نخست وزیر بی لیاقت پاکستان که بجای حمایت از مظلومین یمنی از وحوش درنده تروریست حمایت می کند.

آنچه بیش ازهر چیز قلب آدمی را می رنجاند مرگ وجدان بشری است ؛ در روزگار ی که کوچکترین اخباردر مقابل چشم انسانها خودنمایی می کند مرگ آزادمردی وشهامت مرگ انساندوستی مرگ آدم!

اما هنوز سوسوی امیدی هست هنوز مردان مردی هستندکه بی توجه به اهداف سیاسی اقتصادی ، بی توجه به تعلقات شرک آلود قبیله پرستی و نژاد پرستی بی توجه به خفقان غرب و سازمان بی خاصیت و صهیونیستی بظاهر ملل بی توجه به مرز و زبان و رنگ و دین ، فقط بخاطر خدا و فقط بخاطر انسان دوستی و مروت و شرافت از مظلومان عالم دفاع می کنند وجان خویش را هم فدای این شرافت و آزادگی و کرامت انسانی خود می کنند.

درودخداوند و تمام پاکان تاریخ بر جبهه شیرمردان مقاومت درود خدا بر خمینی کبیر درود خدا بر امام خامنه ای نایب  و یاورخالص فرزند فاطمه درود خدابر رادمردان حزب الله لبنان و عراق و درود خدا بر ملت انقلابی یمن و رهبر آزاده آن سید عبدالملک بدرالدین.

اللهم انصر الاسلام و اهله و انصر انصار الله و حزب الله بحق ولی الله

باید اهل عبرت منتظر بمانند واینبار عاقبت این ستمکاران تاریخی را در تاریخ ثبت کنند چرا که قاعده الهی بر این است که ستمکاران و ظالمین سرنگون و مستضعفان و اهل مقاومت و استواری در راه خدا فاتحان عالم باشند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی