باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها

احمدی‌نژاد را در تبریز چه کسانی همراهی کردند- برخورد جالب بازیکنان استقلال با رئیس‌جمهور سابق

تا وقتی سرباز رهبر هستید ما ارادتمند خالص شما هستیم ؛ ما شما را با رهبرمان شناختیم

سفر چهار ساعته رئیس‌جمهور سابق به تبریز با حاشیه‌هایی همراه بود که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود.

به گزارش مشرق، محمود احمدی‌نژاد روز جمعه برای شرکت در مراسم یادبود مادرش ساعت 13.50 دقیقه تهران را به مقصد تبریز ترک کرده و ساعت 14.55 دقیقه وارد فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز شد و مورد استقبال هواداران و مدیران دوره دولت خود قرار گرفت.


وی پس از مراسم کوتاه استقبال در فرودگاه به سمت محل برگزاری مراسم یادبود مادرش سیده فاطمه قادری در محله قطران مسجد نظیروندی تبریز حرکت کرد تا در این مجلس که از سوی طرفداران و مدیران دولت وی در آذربایجان شرقی تشکیل شده بود، حضور یابد.

مراسم یادبود سیده فاطمه قادری والده محمود احمدی‌نژاد از ساعت 15:30 دقیقه تا 17:30 دقیقه دقیقه در مسجد نظیروندی خیابان قطران تبریز برگزار شد.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در سفر چند ساعته به تبریز را علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت دهم و ثمره هاشمی و برادرش امیر همراهی می‌کردند.


در این مراسم بیشتر مدیران و فرمانداران دوران احمدی‌نژاد در استان آذربایجان‌شرقی شرکت کرده بودند که می‌توان به حجت‌الاسلام میرتاج الدینی(معاون پارلمانی)، تراب محمدی(مدیرکل میراث فرهنگی)، مسعود محمدیان(جهاد کشاورزی)، یونس فاتح(مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی)، رئیسی(محیط زیست)، حجت‌الاسلام ابراهیمی (مدیر کانون فرهنگی پرورشی کودکان)، فیروز رضایی مدیرکل آموزش و پرورش، علی داننده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آذربایجان‌شرقی اشاره کرد.

چند بنر در اطراف مسجد نظیروندی محل برگزاری مراسم والده احمدی‌نژاد با عکس وی نصب شده بود.

ثمره هاشمی که زودتر از مسجد خارج و به سمت ماشین حرکت می‌کرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز درباره سفرهای احتمالی احمدی‌نژاد به دیگر شهرستان‌ها نیز گفت: به احتمال قوی وی به قم سفر می‌کند.

خودروی احمدی‌نژاد در حیاط مسجد پارک شده بود و هنگام خروج در زیر برف و باران در بین ازدحام جماعت گیر افتاد که با کمک محافظان و نیروی انتظامی به زحمت باز شد.

رسول خطیبی در مجلس مادر احمدی‌نژاد

خیابان‌های اطراف برگزاری این مراسم با ترافیک سنگین مواجه بود و نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی تلاش می‌کردند تا خللی در رفت و آمد مردم به وجود نیاید.

تعداد زیادی نامه از سوی مردم که بیشتر آنها در همان مکان نوشته شد به دست وی یا محافظان وی رسانده شد.

بیشتر حاضران با موبایل‌هایشان مشغول عکس و فیلمبرداری از مراسم بودند.


به گزارش دولت بهار، در جریان حضور دکتر احمدی نژاد در مسجد نظیروندی تبریز، حجج اسلام دادی زاده و برگی از روحانیون شاخص تبریز به سخنرانی را پرداختند.

فیلم سخنان حجت الاسلام والمسلمین دادی زاده

ترجمه فارسی سخنان حجت الاسلام والمسلمین دادی زاده:  آقایان خواهش میکنم گوش کنید این مطلبی که می گویم شاید تا بحال نشنیده اید. یکی دو ماه مانده به انتخابات 88 من در مقام ابراهیم در مسجدالحرام نشسته بودم، میخواستیم برگردیم، استخاره ای کردم. خداوند در مورد استخاره لطف بزرگی به بنده کرده است. در آنجا در مورد سه نفر از کاندیداهای انتخابات استخاره کردم. گوش کنید خیلی شنیدنی است. اسامی را نام نمیبرم. برای یکی از کاندیداها که استخاره کردم آیه جهنم آمد! برای کاندیدای دیگر آیه برکناری و دور شدن آمد ... یعنی از این شخص دور شو. برای نفر سوم که استخاره کردم جناب آقای دکتر احمدی نژاد بود. سکوت کنید تا بهتر بشنوید ... آیه آمد؟ ایه حضرت ابراهیم آمد: و تالله لاکیدن اصنامکم ... بخدا قسم که همه بتهایتان را درهم خواهم شکست ... حضرت ابراهیم بعد از آن چه کرد؟ همه بتها را فرو ریخت و درهم شکست. این آیه که آمد همانجا مثل نماز بر خود واجب کردم که به آقای احمدی نژاد رای بدهم...

فیلم سخنان حجت الاسلام والمسلمین برگی

ما دوست دار رهبرمان هستیم. این اجتماع به خاطر [محبت] رهبرمان به شماست. چون تا آخرین لحظات دولتتان رهبر ما جانانه از شما دفاع کردند و واقعا هم دفاع ایشان یک حجت بود. ول کنید این حرف هایی که می گویند مسکن مهر مزخرف است، فلان چیز مزخرف است و ... برای ما تمام و کمال فصل و الخطاب فرمایش رهبر عزیزمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است، والسلام. [شعار مردم: این همه لشگر امده به عشق رهبر آمده].

عرضم را تمام می کنم. آقای دکتر احمدی نژاد، این ملت نشان دادند و نشان می دهند، من افراط و تفریط نمی کنم، می گویم شما تا سرباز رهبرمان هستید ما نوکر شما هستیم ... ما نوکر شما هستیم. این عزای مادر سیده شما که فدایی حضرت زهرا (س) هستند، بهانه ای شد تا بگوییم همیشه دوستدار شما هستیم و تا وقتی سرباز رهبر هستید ما ارادتمند خالص شما هستیم. ما شما را با رهبرمان شناختیم. آقای میر تاج الدینی پیامکی داده بود به من نوشته بود یکی از آقایان سخنرانی کردند من جواب داده به او، برو بخوان [علم الهدی]. من جواب دادم آقای میرتاج الدینی، هر کس هرچه می خواهد بگوید، ما آقای دکتر محمود احمدی نژاد را سرباز رهبر انقلاب می شناسیم والسلام.

منبع گزارش 1
منبع گزارش 2
منبع گزارش 3
منبع گزارش 4
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی