باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها

بازی با الفاظ یا القاء توهم، ما بیشماریم؟

عکس/ رفراندوم ۲۰ نفره روزنامه اصلاح‌طلب!

روزنامه آفتاب، تیتر عجیب و دور از ذهنی را برای مترو سواری روز گذشته رئیس‌جمهور انتخاب کرد.

خبرگزاری فارس: عکس/ رفراندوم ۲۰ نفره روزنامه اصلاح‌طلب!

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، روز گذشته رئیس جمهور به مناسبت روز هوای پاک با مترو به محل کار خود عزیمت و در این سفر با تعداد معدودی از مسافران مترو برای چند دقیقه صحبت کرد.

همین مسئله باعث شد تا روزنامه آفتاب امروز سه شنبه 30 دی ماه تیتر دور از ذهن «رفراندوم هسته‌ای در مترو» را برای این موضوع انتخاب کرد؛ تیتری که با واکنش فعالان فضای مجازی مواجه شد.

سید محسن میرشمسی یکی از فعالان فضای مجازی در این رابطه نوشت: در تمام تصاویر منتشر شده از متروسواری حسن روحانی در سایت ریاست جمهوری، نهایتاً 20 نفر را می‌شود یافت که در حال گفتگو با روحانی هستند؛ باور نمی‌کنید به این لینک {http://www.president.ir/fa/83933} بروید و با چشمان خودتان ببینید!


بقیه یا اطرافیان روحانی هستند یا محافظان وی و یا مسئولانی که در حال گزارش دادن به رئیس جمهور هستند البته یک پسر بچه هم هست که در آغوش روحانی است و دو سه نفری هم از بیرون واگن مترو برای روحانی دست تکان می‌دهند.



حالا اینها تیتر زده‌اند "رفراندوم هسته‌ای در مترو".


اینها یا نمی‌دانند رفراندوم یعنی چه یا به همین 20 نفر برای رفراندوم قانع هستند یا انتظاری غیر از این 20 نفر از پایگاه اجتماعی روحانی ندارند.

منبع گزارش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی