باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها

سخنرانی حجت‌الاسلام نبویان در بابل:

حل 100 روزه مشکلات اقتصادی این بود؟!/ خاتمی، «باغی» بر انقلاب است/ ماجرای نامه اوباما به رهبر انقلاب در فروردین 88

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه چرا رییس جمهوری با الفاظی چون بی‌سواد و... به منتقدان فحاشی می‌کند، گفت: هر پست شأن خاص خود را دارد؛ لذا از رییس جمهور می‌خواهم حاشیه سازی نکند؛ چرا که مردم مشکل دارند، گفتند ۱۰۰ روزه مشکل اقتصادی را حل می‌کنیم ولی عمل نکردند.

حجت الاسلام سیدمحمود نبویان بعد از ظهر ۱۵ دی ماه در همایش عاشقان ولایت بابل با اشاره به اینکه توجه داشتن به بحث فتنه‌ها مهم بوده و اگر رکود، بی‌کاری، تورم و تحریم در کشور حاکم شد به خاطر فتنه گران است، گفت: در باب فتنه دو بحث داریم اول ۹ دی را مورد بررسی قرار دهیم و تاثیرات حضور مردم علیه فتنه گران را بیان کرد، در بحث دوم بیان اینکه فتنه گران چه چیزی ار مورد هدف قرار دادند. 

وی با بیان اینکه ۳۰ سال پیش مردم ایران شاه را از کشور بیرون کردند و آمریکایی که در آن سر دنیا است آن را پناه داد و بعد از آن ۲۰ میلیارد دلار از سرمایه کشور را بلوکه کرد، افزود: در گام سوم تسلیحات خریداری شده در دوران شاه را بلوکه کرده و خواستار حق انبارداری است؛ در گام چهارم گروه‌های مختلفی چون کومله، منافقین و... را به جان مردم انداخت؛ در گام بعدی کودتای‌های مختلف را انجام داد، در گام‌های بعدی طی ۸ سال جنک تحمیلی بهترین جوانان ما را از ما گرفت، مگر این ملت چه گناهی کرده بود و جرم مردم چه بود. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در گام بعد انواع فتنه‌ها را به راه انداختند، تصریح کرد: رهبری در این خصوص گفتند: بعد از سال ۶۸ دشمن دو ۱۰ سال برنامه داشت اول در سال ۷۸ که تاج‌زاده نقش اصلی را داشت و در سال ۸۸ نیز معلوم است که چه افرادی دخیل این موضوعات بودند. 

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه از سروش تا گوگوش حامی فتنه بودند، اظهارکرد: آمریکا در یک قلم ۴۰۰ میلیون دلار برای فتنه ۸۸ هزینه کرد و بعد از آن روز به روز بر تحریم‌های می‌افزاید با این حال چرا هر وقت دولت دست اصلاح طلبان می‌ افتند، نفت، ارزان می‌شود در زمان احمدی‌نژاد در بد‌ترین وضعیت نفت ۱۱۰ دلار بود. 

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند که در طول تاریخ هیچ کشوری را به اندازه ایران تحریم نکردیم، ادامه داد: آنان می‌دانند که ما انرژی هسته‌ای داریم ولی بمب نداریم با این حال بر ما هجمه‌های زیادی روا می‌دارند ولی در کنار ما پاکستان انرژی هسته‌ای و بمب دارد ولی با آن کار ندارد پس مشکل آنان انرژی هسته‌ای نیست، مشکل اینجاست که ایران در ۴۰۰ سال اخیر نظام دینی و آنچه که آنان می‌خواهند را در هم شکسته و پیشتاز همه کشورهای اسلامی است؛ مشکل آنان اسلام است. 

نبویان با بیان اینکه علوم انسانی موجود ارایه شده در دانشگاه برای کشور مضر است، اذعان کرد: در حوزه علوم سیاسی ایران تئوری ولایت فقیه را مطرح کرد و این امر خط بطلان بر تمامی نظریات آنان کشید؛ به دور از همه تعصبات تنها تئوریی که برهان دارد، تئوری ولایت فقیه است. 

وی با بیان اینکه جمعیت ایران اول انقلاب ۳۵ میلیون بوده و تعداد دانشجویان ۱۷۰ هزار نفر بود ولی در حال حاضر ۷۵ میلیون نفر هستیم و چند میلیون نفر دانشجو در حال تحصیل در دانشگاه‌های کشور هستند، گفت: در حال حاضر در علوم مختلف در خاورمیانه و جهان پیشتاز هستیم، در نانو، علوم فضایی و امور مختلف به برکت ولایت فقیه پیشگام و پیشتاز هستیم. 

نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه در تولید علم در مقام ۱۶ دنیا هستیم، عنوان کرد: متاسفانه وزارت علوم ما سیاست زده شده؛ در سال ۲۰۱۳ بالغ بر ۲۹ هزار مقاله در مجامع علمی داشتیم ولی در سال ۲۰۱۴ این تعداد به ۲۶ هزار مقاله تنزل کرد؛ به گفته خودشان اگر آن شرایطی که تا قبل از سال ۲۰۱۴ در حال کار بود، ادامه می‌داشت در سال ۲۰۱۸ تعداد مقالاتی که از ایران در مجامع بین المللی ارایه می‌شد، بالغ بر ۳۰ هزار مقاله بود. 

وی افزود: به برکت اسلام و ولایت فقیه ما در خاورمیانه و دنیا سر بلند هستیم و در حال حاضر مردم ایران و ایران اسلامی در منطقه کدخدایی می‌کنند و همواره در انواع نبردهای گوناگون پیروزند، نمونه‌های آن نیز در بغداد، بیروت و دمشق نمایان است. 

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول‌ گرایان مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه نظم جدیدی در منطقه ایجاد شده و نخبگان باید این موارد را برای مردم بیان کنند، خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند: خاتمی باغی بر انقلاب است در این حالت عکس خاتمی در آموزش و پرورش چاپ می‌شود. وزارت بهداشت و علوم باید پاسخ دهند چرا عکس خاتمی در دانشگاه‌ها چاپ و نصب می‌گردد. چرا کابینه دولت حامی فتنه گران و خائنین است. 

وی با بیان اینکه از زمان اصلاحات هدف قرار دادن اسلام شروع شد، افزود: در دوران اصلاحات بیان کردند، اثبات حق حاکمیت به معنای حق حاکمیت برای خداوند اشکال دارد، این امر بیانگر چیست؟ در‌‌ همان زمان گفتند اگر مجوز راهپیمایی به گروهی برای چیزی داده شود اشکال ندارد حتی بر علیه خدا؛ این موضوع نیز چه چیزی را بیانی می‌کند آیا مشکل انتخابات بود نه این‌ها اصل اسلام را می‌خواهند هدف قرار دهند. 

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه در سال ۷۸ می‌گفتند: «آدم و حتی معصومین خود به خود و بدون نظرات مردم در معرض انحراف هستند»، این موضوع یعنی اعتقاد به عصمت انبیا (ص) و معصومین (ع) از بن نادرست است، اینان مشکل انتخابات داشتند، هر اصلاح طلبی که چیزی را مطرح کرد، بعدا سر از کشورهایی چون آمریکا و کانادا در آورد یعنی به سمت اصل خود رفته است، تصریح کرد: محمدرضا خاتمی نیز در سال ۸۴ بیان کرد: یکی از بزرگ‌ترین دستاورد‌های این دوره ۸ ساله آن است که حکومت از جایگاه آسمانی و ملکوتی‌اش به زمین نشست، حتی اگر امام غائب و معصوم در راس حکومت فرار بگیرد باید بتوان از اوانتقاد کرد و از عملکردش ایراد گرفت و در ملا عام استیضاحش کرد. 

وی با بیان اینکه در سال ۸۸ فتنه گران می‌گفتند: نه شرقی و نه غربی، جمهوری ایرانی این شعار یعنی آنان می‌خواستند اسلام را از بین ببرند، افزود: در سال ۸۸ فتنه گران قانون اساسی نوشتند این یعنی براندازی، کجای دنیا یک برانداز به دنبال وزیر شدن است، در این قانون اساسی هر جا اسم اسلام بود، حذف شد و در اصل اول آن نیز آمده که نوع حکومت ایران جمهوری است و در اصل دوم نیز معاد، توحید و... را حذف کردند. 

نبوی با بیان اینکه در اصل ۱۷ قانون اساسی مبدا هجری شمسی و هجری قمری برای تقویم سالیانه مورد تایید است ولی آنان در قاون اساسی خود بیان کردند که تقویم کشور ایرانی بوده و تقویم شاهنشاهی نیز هیچ ایرادی ندارد، عنوان کرد: از سال ۷۶ تئورسین آنان حجاریان به میدان آمد، بیان کرد سنگر به سنگر را باید گرفت و در این مسیر همه جا را باید گرفت، در اولین قدم قوه مجریه را با خاتمی و در گام بعد مجلس را با کروبی گرفتند و در برنامه ریزی بعد بیان کردند مجلس خبرگان، رهبر ساز است این یعنی رهبری را می‌خواستند لذا برنامه ریزی کردند که اطلاعات را از ذیل مجموعه رهبری خارج کنند و کردند، دری نجف آبادی را برداشتند و یونسی که خود سر فتنه در سال ۸۸ است را جایگزین کردند. 

وی افزود: در این فضا آن قدر بر رهبری فشار می‌آورند و در سال ۸۸ نیز اصل حرف خود را می‌زنند و آن هم مرگ بر اصل ولایت فقیه؛ پس باید توجه کرد، فتنه اول اصل اسلام و دوم اصل ولایت فقیه را هدف گرفته بود. 

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه اوباما در فروردین و خرداد ۸۸ دو نامه به رهبری معظم انقلاب اسلامی می‌دهد و در آن می‌خواهد که ایران از قدرت منطقه‌ای خود به آنان کمک کند؛ حال چه شد، انتخابات چه کرد، در سالگرد فتنه ۸۸ در سال ۸۹ کشور را تحریم کردند، عنوان کرد: کسانی را که در عاشورا کف و سوت می‌زدند امت خدا جوی خطاب کردند، در برهه‌های زمانی کوتاهی بیانیه می‌دادند و مردم را به خیابان‌ها می‌آوردند این‌ها به چی معنی است. 

وی ادامه داد: شورای امنیت ملی بر اساس قانون دستور حصر داد آیا این موضوع قانونی نبود، آنان در چه جایی حصر شدند و مکان حصر آنان چگونه است، گفتند این حصر مبنای قانونی ندارد، مگر در اول انقلاب امام دستور حصر شریعتمداری‌ها و امثال وی را نداد؟ در اسلام و قرآن نیز حصر بیان شده است و نمونه آن جنگ تبوک و رفتار پیامبر (ص) با کسانی بود که در جنگ شرکت نکردند؛ پیامبر (ص) دستور حصر اجتماعی آنان را صادر کرد و چه سختی‌های عجیبی بر آنان روا داشته شد. 

نبویان با اشاره به اینکه مردم ایران معتقدند حکم این افرادی که در حصر هستند، مشخص است، حال اگر دادگاه شروع به محاکمه کند اینان این حکم را می‌پذیرند؟ این امر فتنه‌ای دیگر است لذا باید بیدار بوده و هدف فتنه را دریافت، خاطرنشان کرد: در انتخابات ۹۲ مردم به اصلاح طلبان رای ندادند گواه آن هم در‌‌ همان انتخابات نمایان است چرا که مردم در انتخابات شورا‌ها به اصوالگرایان رای دادند و در ریاست جمهوری به اصلاح طلبان این امر بیانگر این است که مردم چپ و راست نمی‌شناسند بلکه درد مردم اقتصاد بود و آنان هم به حرف اینکه ما در ۱۰۰ روز مشکل اقتصادی را حل می‌کنیم رای دادند با این حال همگان دیدند که حرفشان عملی نشد. 

وی با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد هم تا وقتی در خط رهبری بود، مورد حمایت ما قرار داشت، افزود: چرا رییس جمهوری با الفاظی چون بی‌سواد و.. به منتقدان فحش می‌دهد، هر پست شأن خاص خود رادارد از رییس جمهور می‌خواهم حاشیه سازی نکند چرا که مردم مشکل دارند، گفتند ۱۰۰ روزه مشکل اقتصادی را حل می‌کنیم، با این حال تند و تند آمار می‌دهند که تورم از ۴۰ درصد به ۱۴ درصد رسید، اگر رسیده پس چرا مردم این موضوع را درک نمی‌کنند. 

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای ظریف بیان کردند که هر گونه توافقی بهتر از عدم توافق است، اذعان کرد: حاصل این همه نشست و برخواست با آمریکا چه شد، نفت ما در چه وضعیتی است؟ وضعیت سانتریوفیوژ و غنی سازی ما چه شد؟ مذاکره شکست خورد، آمدند گفتند که عامل شکست مذاکره‌ها نماینده‌ها بودند، نگفتند که آمریکا زیاده خواهی کرده بودند؛ وضعیت موشکی ما چه شد؟ اعلام کردند که موشک اقتدار نمی‌آورد، چرا اسرائیل به ما حمله نمی‌کند؟ شما اقتصاد کشور را در ۱۰۰ روزی که گفتید، درست کنید.

کد خبر:215968 -
منبع گزارش
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی