باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها
اعترافات تکان‌دهنده یک پاکستانی از نحوه سرکوب بحرینیها یک پاکستانی اعترافات تکان دهنده ای را درباره نحوه حمله به ساکنان جزیره ستره با همدستی نیروهای سعودی به هدف سرکوب انقلابیون بحرینی مطرح کرده است.
به گزارش «شیعه نیوز»،  این پاکستانی در اعترافاتش گفته است: در اوایل سال 2009 به بحرین رفتم و در یک رستوران عادی مشغول به کار شدم؛ ولی درآمدم در آنجا کافی نبود و به دنبال کارهای دیگری بودم. اما در سال 2011 با شخصی آشنا شدم که نام مستعارش "رانا رانا" بود. این اعترافات از طریق شبکه ماهواره ای "اللؤلؤه" بحرین پخش شده است. این پاکستانی خاطرنشان کرد که پس از ملاقات با این فرد، به او پیشنهاد داد که برای دریافت حقوق عالی به خدمت پلیس درآید. وی تأکید کرد که رانا با زبان پنجابی با او سخن می گفت و ظاهر او نیز نشان می داد که احتمالا از اهالی شهر فیصل آباد پنجاب باشد. این تبعه پاکستانی اظهار داشت: "در آغاز خیزش مردم بحرین، رانا همواره به من می گفت که این بحرینی ها مانند شیعیان پاکستان هستند و قتل آنان اجر و ثواب دارد."

 !! وی تأکید کرد که اکثر همکارانش از بلوچستان پاکستان و خیبر بودند البته برخی از آنان نیز از اهالی مناطق دیگری مانند فیصل آباد و لاهور بودند. وی ادامه داد: در دوره فعالیتم در پلیس به شهر ستره منتقل شدم. در آنجا منع رفت و آمد اعلام شده بود و به ما فرمان داده شد که به سوی هر کسی که با هر دلیلی از خانه‌اش خارج می‌شود، تیراندازی کنیم. این تبعه پاکستانی همچنین به حمله به منازل شهروندان و سرقت طلا و جواهرات، و آزار و اذیت زنان بحرینی اعتراف کرد.

 وی گفت: 15 مارس در ستره روز بسیار خونباری بود؛ و نیروهای رژیم با کمک نیروهای سعودی همه ساکنان این منطقه را سرکوب کردند و من به خاطر دارم که شماری از شهروندان در آنجا کشته شدند. این تبعه پاکستانی اعتراف کرد: ما از همه سلاح هایی که در اختیار داشتیم استفاده می کردیم تا معترضان را متوقف کنیم؛ سلاح هایی مانند گاز اشک آور، گلوله پلاستیکی و ساچمه ای، بمب های دودزا و غیره. وی تأکید کرد: هنگامی که موفق می شدیم تظاهرات و یا اعتراضهای مردم را سرکوب کنیم از مسؤولان بحرینی هدیه دریافت می کردیم، به همین دلیل به کاری که می دانستیم غیرانسانی و غیراخلاقی است ادامه دادیم.

 به گفته این تبعه پاکستانی، شب هنگام و پس از بازگشت از کار همکارانش در خوابگاه به تعریف کارهایشان می پرداختند. یکی از این افراد که "یوسف خان" از اهالی پیشاور بود توضیح می داد که چگونه زندانیان را شکنجه می کرد و یا آنان را می ترساند که در صورت اعتراف نکردن به زنانشان تجاوز می کند و یا اینکه لباس زندانیان را در می آورد و آنان را به تجاوز تهدید می کرد. وی در این اعترافات تلویزیونی گفت: من به همراه شمار بسیاری از پاکستانی ها به کشورمان بازگشتیم؛ ما امروزه فهمیدیم که آنان در حال جنگ با انسانهای مظلوم و بیگناهی هستند که تنها خواسته آنان زندگی آزاد و شرافتمندانه است. وی در پایان از همه هموطنان خود و دیگر بیگانگان خواست از ظلم کردن به مردم بحرین دست بکشند و به کشور خود بازگردند.

منبع:   العالم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی