باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها

کشف قرآن ۱۱۵ سوره‌ای خبری جعلی است

مهر: آیت الله مرتضی مقتدایی با اشاره به شایعه پیدا شدن قرآن خطی با ۱۱۵ سوره در بیایان‌های قم، اظهار داشت: این شایعه و تحویل آن به حوزه علمیه، مربوط به دو سال پیش می‌باشد که ما در همان زمان جعلی بودن آن را بیان کردیم.
 

وی افزود: این نوع شایعه پراکنی‌ها کار اول و آخر دشمنان و معاندین نظام، انقلاب اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) و روحانیت شیعه است. 
 
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) بدانند که با این نوع تلاش‌های جاهلانه نمی‌توانند جایگاه والای مکتب اهل بیت(ع) را در میان تشنگان معارف ناب الهی  مخدوش نمایند.
 
به گزارش مرکز خبر حوزه، یکی از وبلاگ های شخصی در فضای مجازی به طنز این خبر را به نقل از یکی از خبرگزاری‌ها منتشر کرده و شبکه‌های وهابی نیز با بریدن بخش‌های مختلف این خبر جعلی، آن را منتشر کرده و این دروغ را به شیعیان نسبت می‌دهند.
منبع گزارش
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی