باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

پایگاه تحلیلی ، تحقیقی، فرهنگی

باران رحمت

بررسی و تحلیل مسائل اجتماعی ، فرهنگی ، اخلاقی ، سیاسی و اخبار روز و تطبیق اتفاقات روز با واقعیات مذهبی ، اطلاع رسانی و مطالب علمی تاریخی هنری و ...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۳۲ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت
پیوندهای روزانه
پیوندها
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

در حاشیه طرح امنیت محله محور

سردار حسین اشتری جانشین فرمانده ناجا در گفت‌وگویی گفت : طرح‌های امنیت محله‌محور در تمام استان‌ها اجرا می‌شود. تکمله ای که می توان به این طرح اضافه کرد تا بتوان گره کور بسیاری از معضلات اجتماعی را باز کرد این است که در این طرح امنیت و صیانت فرهنگی و دینی مردم هم اضافه شود و جلوی مظاهر فساد فرهنگی در محلات ،قداره کشی ها، مزاحمت های نوامیس و ... هم گرفته شود ؛که اگر اینگونه شود گام بلندی برای سلامت مادی و معنوی مردم برداشته خواهد شد و امید می رود دزدی ریشه کن شود خصوصا اگر دوربین مدار بسته هم در محلات به کمک آن بیاید.


فقط تصور امنیت مالی مردم در محیط زندگی و منازل ،که با زندگی عمومی مردم گره خورده، زمینه مساعدی را برای بسیاری از امور زیربنایی سلامت روانی جامعه فراهم می کند. این طرح با این شرایط مذکور علاوه بر دزدی جلوی بسیاری از جرائم دیگر را هم خواهد گرفت.
شک نکنید که بزرگترین دزدی در شرایط فعلی جامعه ما،دزدی از دین و ایمان و امنیت روانی جامعه و جوانان ماست که متاسفانه، معمولا کسی با این مدل از دزدها کاری ندارد.
این طرح می تواند همچنین اشتغال بسیار مناسب و شرافتمندانه ای ، برای بسیاری از جوانان ما ایجاد کند و بسیاری از جوانان جویای کار که بخاطر قدرت زور و بازو ممکن است به انحراف و خیابان گردی کشیده شوند با روزی حلال اشتغال پیدا کنند.

جانشین فرمانده ناجا در گفت‌وگو با فارس خبر داد
اجرای طرح امنیت محله‌محور در تمام استان‌ها/ استفاده از مشارکت مردمی

جانشین فرمانده ناجا گفت: طرح‌های امنیت محله‌محور در تمام استان‌ها اجرا می‌شود و در آینده نیز طرح‌هایی داریم که با کمک مردم بتوانیم نظم و امنیت هر چه بیشتری را در محله‌ها شاهد باشیم.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح امنیت محله‌محور در تمام استان‌ها/ استفاده از مشارکت مردمی

سردار حسین اشتری جانشین فرمانده ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد طرح‌های امنیت محله‌محور اظهار داشت: طرح‌های امنیت محله‌محور در تمام استان‌ها اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده ناجا گفت: طی هماهنگی که با مسئولان محلات از جمله ائمه جماعات، شورای شهر یا شورای روستای محلات داشته‌ایم اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

سردار اشتری در رابطه با اینکه مردم در این زمینه همکاری‌های خوبی با پلیس داشته‌اند، گفت: به مردم توصیه می‌کنیم که به همکاری خود ادامه دهند چرا که به نفع خود و خانواده‌هایشان است.

جانشین فرمانده ناجا در پاسخ به سؤال دیگری در مورد استفاده از مردم محلی در طرح امنیت محله‌محور گفت: حتماً ما مشارکت مردمی را داریم و در آینده هم طرح‌هایی داریم که با کمک مردم بتوانیم نظم و امنیت بیشتری را در محله‌ها شاهد باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی